søndag den 18. september 2011

AV!

Jeg tror jeg skal holde op med at gå på toilettet om natten .....
I nat vågnede jeg klokken to og skulle op og tisse. Så langt så godt - da jeg rejste mig, fk jeg vist lavet en forkert bevægelse, så jeg fik hamrende ondt i ryggen. Jeg hang nærmest ind over bordet ved håndvasken, og jeg var lige ved at kalde på min mand, så han kunne komme og hjælpe mig ind i seng igen.

Hvordan jeg kom derind igen, det aner jeg ikke, men ikke desto mindre lykkedes det. Jeg måtte alligevel vække ham, for jeg kunne simpelthen ikke bevæge mig uden at det gjorde ondt. Han forsøgte så at hjælpe mig på højkant for at se, om det hjalp lidt.

Godt han var vågen, for vores lille søn valgte at vågne fordi han ville have mad. Så måtte far hjælpe med at få sønnike op, så han kunne få mad, og far måtte også putte ham igen. Uh det gjorde ondt på mor, både ryggen og fordi den lille plejer at få lov at putte hos mig, inden han kommer over i seng. Det var pludselig tomt i mine arme :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar