mandag den 19. september 2011

4 år - og 3 måneder :)

I dag har min mand og jeg kendt hinanden i fire år - og ja, jeg er sådan en der husker den slags og synes det er hyggeligt at huske det (og minde manden om det ;)).

Da jeg lærte ham at kende, havde jeg ikke regnet med, at vi skulle "ende med" at blive gift og få et barn sammen, men jeg blev jo så klogere. Jeg havde ellers altid sagt, at jeg ikke skule have børn, meeeeen man har jo et standpunkt til man tager et nyt. Jeg overvejer i øjeblikket, om jeg gerne vil have nummer to også, det ved jeg manden gerne vil :)

Jeg har grublet hele dagen over, hvad jeg kunne give manden nu han har holdt mig ud i 4 år. Jeg er faldet over noget så uromantisk som et sæt med fire vogne til modelbanen, som jeg ved han gerne vil have. Jeg har endda sagt til ham, at hvis jeg vinder sættet (en auktion på QXL), så er det hans gave :)

Vores søn bliver 3 måneder på søndag, og jeg er så tosset, at han får en ting for hver måned han fylder. Jeg er dog kommet godt og grundigt på grublearbejde, for jeg forvildede mig ind på Lamaze's hjemmeside. Jeg er vild med det legetøj de laver - men hvad hulen skal man vælge? Det er ikke ligefrem fordi han mangler legetøj, men en lille ting skal han altså have :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar