mandag den 3. oktober 2011

Vel overstået :)

NEJ hvor var det bare en skøn dag i går!

Vejret var perfekt, sønnen skreg kun ude i våbenhuset, hans onkel fik ham til at falde til ro og efter han var blevet døbt faldt han endda i søvn. Tak til brormand for arbejdet med at bære og svare rigtigt, når præsten spurgte! :) Sønnen skulle selvfølgelig også lige gylpe på kjolen, mums! Min mor har fået den med hjem, så hans navn og fødselsår kan blive broderet ind i den :)

Han fik simpelthen så mange fine gaver - og der var ikke noget, vi fik to af, så det var helt perfekt. Vi fik også en masse penge til ham, så vi skal ud og finde på noget, som vi kan sige han har fået i dåbsgave. Den første ting er på plads, vi mangler en skråstol til ham, så sådan en skal vi ud og købe :)
Vi skal også selv finde en gave til ham. Vi ventede med vilje, til vi havde set hvad han fik af de andre, så kan vi bedre finde noget brugbart og så skal det ikke byttes. Vi har snakket om at give ham en af de klassiske trehjulede cykler, en af Winthers røde :)

Min mor og min mormor formåede NÆSTEN at afholde sig fra at irritere mig. Min mormor kom med dagens dummeste spørgsmål. Sidst på dagen sad en del af os udenfor, og så spurgte hun gudhjælpemig, hvor jeg havde gjort af sønnen. Tjah, inden vi satte os til at spise fortalte jeg, at han sov, og i og med jeg ikke har ham med herud, tror du så ikke han sover endnu? :P
Min mor var der til gengæld et par gange. Først da jeg prøvede at få ham til at sove kom hun op og spurgte, om hun ikke skulle køre en tur med ham i barnevognen. NEJ du skal ej, han skal sove her i vuggen når jeg har puttet ham her (og sover han i barnevognen kan folk ikke holde sig fra den og skal  kigge til ham, og så vågner han!). Anden gang gik hun rundt med ham, så alle de andre kunne hilse på ham også - fint nok, så gik han ikke alt for meget på omgang, som jeg havde frygtet. Til gengæld måtte jeg sige det et par gange, da jeg gerne ville have han kom retur til mig. Den slags skal kun siges én gang, SLIP for helvede ungen :D

1 kommentar:

  1. Du siger bare: "Jeg skal lige tjekke bleen", "Vi skal lige have skiftet bleen på ham", "Det er tid til at prøve lidt amning igen". Det plejer folk at forstå.
    Og ellers så tager du dit barn!

    SvarSlet