lørdag den 22. oktober 2011

Der sker ting :)

Det var en rigtig rar tur til Jylland, også selv om det kneb lidt at få sønnen til at sove ordentligt - nøj nogle skrigeture han fik taget sig!

Manden mente det ikke kunne være rigtigt, at sønnen ikke vil sove andre steder end i sin slyngevugge, og han har jo ret .... sønnen skal helst kunne sove i bl.a. sin barnevogn, så dagen efter vi kom hjem tog vi fat på at lære ham, at barnevognen altså er et rart sted at sove. Det må siges at gå over al forventning - nu, en uge efter vi begyndte, har vi bare lagt ham i barnevognen til middagslur. Han var vågen da vi lagde ham, og han er bare faldet i søvn lige så stille. Jeg har lidt svært ved at få armene ned, jeg er simpelthen så glad. Vi er også ved at vænne ham til at sove i hans sleebee pose (billigere udgave af voksiposen :)), og det går bare SÅ fint :)

Vi har lavet lidt om i vores stue. Den store hjørnesofa, vi havde derinde, er midlertidigt flyttet ud i køkkenet, og i stedet har vi købt to lækre lænestole. De er oven i hatten gode at sidde i, når man ammer, det er jo ikke så galt ..... det er blevet rigtig godt :)

Sønnen har iøvrigt fået tænder, vild jubel for nu er han jo ved at blive en stor dreng. Han bliver fire måneder på tirsdag, og dagen efter kommer vores sundhedsplejerske på besøg. Jeg skal i den grad snakke skemad med hende, jeg glæder mig!
Sønnen begyndte også pludselig på at trække benene op under sig og rulle om på ryggen, når han ligger på maven, så der sker virkelig ting og sager med ham i øjeblikket.

Burde jeg ikke gå ned og hive det rene vasketøj ned og lægge det sammen? Sønnen skal snart op i størrelse 68, og jeg er ved at vaske alt hans tøj. Der er en hel del, skal jeg hilse at sige ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar