fredag den 24. februar 2012

Av mave :p

Jeg har lige læst min blog igennem - junior ligger bare og leger og hygger sig, og så har man tid til lidt af hvert.

Jeg kan se, jeg har glemt en update på, hvad der sker med juniors mave.
Vi forsøgte os med at tage jerndråberne fra ham nogle dage, og jeg skal hilse og sige det virkede! Jeg talte så med hans læge, og vi aftalte, at vi tog jerndråberne fra ham og så kom og fik tjekket hans blodprocent en måned efter.

Da blodprøven viste, at hans blodprocent lå på 9,6, var det ikke nødvendigt at give ham jerndråber mere. Det hedder sig, at de skal have jern, når de er et halvt år gamle, og det prøvede vi så, men vi kunne hurtigt mærke på ham, at det generede ham, så vi har valgt, at han ikke skal have dem mere. Han får også hovedsageligt fast føde nu, og der er vist lidt mere jern i, end der er i modermælk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar